niedziela, 1 lutego 2015

3. urodziny Scrap Butiku i Blog-Hop!!!

To już 3 lata Scrap Butik dwoi się i troi żeby pomóc Wam w rozwijaniu pasji. W sklepie możecie znaleźć mnóstwo przydasiów do scrapów, kartek, albumów, a na blogu Scrap Butiku co miesiąc kilkanaście inspiracji . 

Dziękujemy, że jesteście z nami!

Dzisiaj w Dniu 3 Urodzin zapraszamy wszystkich do blogowej zabawy.
 Wyruszamy w podróż po blogach projektantek zaczynając od głównego, firmowego, tam znajdziecie informację, który blog jest następny w kolejce do odwiedzin.U każdej projektantki zostawiacie komentarz, u każdej projektantki znajdziecie fragmenty hasła. 
Całe hasło zapisujecie w komentarzu na ostatnim blogu.
Dwie, wytrwałe osoby uhonorujemy nagrodami
♥♥♥♥♥
Z okazji TRZECICH urodzin Scrap Butiku przygotowałam dwie prace. Pierwsza - urodzinowa trójka, ozdobiona cudnymi stemplami Primy, druga - karteczka z urocza Tildką z najnowszej kolekcji Magnolia Lovely Duo, już niedługo dostępna w Scrap Butiku!!! :). 
Zapraszam Was kochani do skakania po blogach!
♥♥♥♥♥
HASŁO:
 Zrobiłyśmy dla Was mnóstwo inspiracji.
Dalszą część hasła znajdziecie na blogu Anari

Miłej zabawy i powodzenia!













materiały: 
;)

86 komentarzy:

  1. Przygotowałaś wspaniałe prace, ta trójeczka cała w różowościach jest boska. Bardzo dziękuję. Cmok.

    OdpowiedzUsuń
  2. FANATSTYCZNE prace!!!!!! Trójeczka cudna- pięknie ozdobiona! Pozdrawiam urodzinowo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje optymistyczne prace :) wielkie dziękuję za dotychczasowe inspiracje :) z niecierpliwością czekam na kolejne :) wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie i optymistyczne inspiracje - wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, dziewczęca trójka :) Jak zwykle podziwiam precyzję w kolorowaniu stempelków.

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ różowo się zrobiło :) cudne te sukieneczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne obie prace, i kartka i cyferka. Urocze i słodkie! Super. Wszystkiego najlepszego, świętujcie radośnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale radość dla małych i dużych dziewczynek:) od święta (3 latka:)) i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha! No i tym bloghopem trafiłam na Twój blog i chyba zostanę tu dłużej, bo mam spore zaległości :)
    Świetne są te chorągiewki na3latkowej trójce - na początku myślałam, że są zrobione z masy :)
    Pozdrowienia ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne inspiracje !!! Bardzo lubię laleczki Tilda

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudne prace, sama słodycz ile detali! Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jeszcze chyba "nie dojrzałam" do stempli :) może się kiedyś w końcu skuszę na kolorowanie...na razie pozostaje mi podziwiać innych. Twoje bardzo udane! świetne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cacuszka! Szaleństwo cudnych detali! Prace, które cieszą oczy.
    Cudna Tilda aż wypieków dostała z emocji :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnóstwo dodatków i detali, piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie prace zachwycające, a do Tildek mam słabość - sama słodycz :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie prace przepiękne.....w moich ulubionych kolorach.......

    OdpowiedzUsuń
  17. Różowa, słodka trójeczka rewelacyjna. Wow.... zostaje tu na dłużej...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace, trójeczka mnie rozwaliła! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale sliczne prace ! Trojeczka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna Trójka. :)
    Wszystkiego dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I to się nazywa pomysł. Oryginalność przez duże O, i już wiadomo które to urodziny nasz SCRAP BUTIK obchodzi. Świetna trójeczka, na 5 z plusem, do tego urocze dodatki. To sie nazywa pomysł. Życzę Ci wszystkiego dobrego dalszych tak fantastycznych pomysłów.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne prace, zwłaszcza trójkowa kreacja. Sukienusie są do zakochania...
    Życzę kolejnych, nietuzinkowych inspiracji:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne, rozkoszne inspiracje, aż się buziak cieszy! Dziękuję Gosiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Po prostu koparka do ziemi opada. Co jedna to piękniejsza i te sukieneczki istna słodycz. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prace, trójeczka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiekne propozycje urodzinowe. Dla mnie 3 rzadzi:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekna karteczka. A TRÓJKA cudna

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kolory, moje ulubione :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trójeczka jest prze słodką!!!! Aż z niej kapie słodyczą!!! Taka jak wasz scrapbutik nasze wy laleczki! Taka moja propozycja abyście z tych cudownych laleczek stemplowych poczyniły swoje podobizny! Taka papierowa wersja DT scrapbutiku <3 co wy na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;) A pomysł z papierową wersją naszego DT jest genialny! Bardzo mi się podoba z pewnością powiem o nim mojej szefowej hihihi ;) Ciepło pozdrawiam Gosia R

      Usuń
  30. Choć podziwiam kolorowanki, to tym razem pierwsze miejsce na mojej liście zajęła przesłodka Trójeczka!

    OdpowiedzUsuń
  31. Boskie inspiracje :) Trójeczka idealna, ale ja jako fanka Magnolii jestem zachwycona kartką :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przeuroczy komplet, bajkowy!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe inspiracje, bombowe prezenty na butikowe urodzinki

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne inspiracje :) Trójeczka mnie absolutnie zachwyciła, piękne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow piękności :) Fantastyczna ta trójeczka. Jeszcze nie próbowałam takiej formy - muszę się za to zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudna trójeczka, wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obie cudne! A Tildowe stemple kolorujesz bajecznie! Jestem w nich zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałości! Bardzo mi się ta trójeczka podoba!

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam różowe kolorki, a stempelki Magnolii są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne prace!!! Trójka zachwyca :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale słodko się zrobiło...

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaka słodka trójeczka!!! :) cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo podoba mi się trójka, taka inna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. piekne prace, super dodatki i kolorystycznie wszystko fajnie do siebie pasuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  45. słodziutkie prace, a trójka cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. cudna trójeczka i jeszcze piękniejsza kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. trójka taka słodka i cudna jak landrynka...

    OdpowiedzUsuń
  48. pięknie jak zwykle, cudna karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję urodzin :) i pieknych scrapowych pomysłów :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo slodko i urodzinowo , pieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne te stempelki sukienki ;) Buziam i lecę dalej ;p

    OdpowiedzUsuń
  52. No i ta cudna wszędobylska sukieneczka.

    OdpowiedzUsuń
  53. przesłodkie kiecuszki, a w kartce sie zakochałam. Jestem w stani przymknąć oko nawet na jej różowości. Śliczna jest

    OdpowiedzUsuń
  54. Ile różu. A sukienki super!

    OdpowiedzUsuń
  55. Sama słodycz :), a trójeczką po prostu rewelacyjna :))))

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam takie słodkie prace

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne obie (mimo że w różowościach :), choć bardziej podoba mi się pierwsza praca.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale cuda!
    Wena niechaj dopisuje,
    niech pomysłów nie brakuje,
    niech się wielu inspiruje!

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudeńka dla małej (i nie tylko) księżniczki. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale słodziutko:) Trójeczka jest urocza:D

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. Słodkie kolorki. Sto lat dla Scrapbutiku.

    OdpowiedzUsuń
  63. Obie prace wspaniałe a 3 "wymiata" ;p

    OdpowiedzUsuń
  64. Kartka super, ale ta trójka to prawdziwy majstersztyk, po prostu cudo.

    OdpowiedzUsuń
  65. Super pomysłowa ta cyferka! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. cudeńka:) zachwycają każdym elementem:)

    OdpowiedzUsuń