środa, 18 września 2013

Jagodowo dla Wee Stamps

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam drugą wersję kartki ;)) z bajeczną Rowan Fairy Sylvi Zet. Cóż mogę powiedzieć to było silniejsze ode mnie musiałam wykonać ją w moich ukochanych kolorach. Mam nadzieje, że również się Wam spodoba. Wykorzystałam tu najnowsze tekturowe wycinankicudne kwiaty z the Ribbon Girl oraz kilka wykrojników: Magnolia - Vintage box lacing coffee, Cheery Lynn Design-  DL102 French Pastry , Spellbinders Floral Ovals.



 wróżkę pokolorowałam Copicami
 włosy: E44, 43, 42, 40
skóra: E13, 11, 00, 000, 0000
ciuchy: RV93, 91, 00, 0000
skrzydła: BV08, 00, 000, YG93, 91
jarzębina: BV08, 00, 000, B63, YG93, 91, E43, 42, 40


ciepło pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Cudne kartki robisz!! Ja nie kolorująca więc tym bardziej zazdroszczę tej umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wondeful card, beautiful colord and I like all the layers.

    Hugs, Nanda

    OdpowiedzUsuń
  3. wauw really gorgeous, very bright colored I love it

    hugs Annemarie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, mam bardzo ważną sprawę do Ciebie, ale nie wiem jak się skontaktować. Bardzo proszę napisz do mnie maila gosiasalamon@wp.pl Pozdrawiam serdecznie! Gosia S. (www.scrapbutik.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so far beyond STUNNING!!! Your artistic talents are amazing. Can you tell me if the cream flowers are from a punch or a die and who makes them. I'm referring to the ones you used in various places and inked some of the edges. Thank you.
    Sandi Smith
    1sassysandi5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo:) zachwycam się każdym ślicznym szczegółem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Your card is just amazing..love your fantastic colouring and all the wonderful details!!
    Hugs, Yuri x

    OdpowiedzUsuń
  9. What a wonderful cards have you made!
    greetings, Carla

    OdpowiedzUsuń